©
R A I N I N G. D A Y


  • Nadiewoo. Student. Cute. And peace yo








  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Edited: Nadiewoo

  • some word
    Wednesday, November 13, 2013 | 0 Comments
    this lion always in my mind ==, BHAHAHA

    Hi.
    Penat.
    Letih.
    Tired.
    Wanna sleep.
    Sleep walking.
    Sleep talking.

    "kobek kobek kobek"


    Aku tak tahu ape nk dikata. Tiada apa yang perlu aku katakan melainkan perkataan-perkataan di atas sana. Apabila pulang dari sekolah hanya itu yang mampu aku luahkan. 

    Dunia sekarang.
    Penuh dengan drama.
    Drama yang belum diketahui bila akan berakhir.
    Aku letih.
    Letih dengan sandiwara manusia.

    Aku dah penat.


    Dear N,
    jaga leo baik-ii. Jgn sakitkan hati dia. 

    Sincerely,
    me ...

    Bai.

    Post a Comment

    0 comment(s)