©
R A I N I N G. D A Y


  • Nadiewoo. Student. Cute. And peace yo








  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Edited: Nadiewoo

  • de lion
    Tuesday, November 12, 2013 | 0 Comments


    Hi.

    Setelah sekian lama aku berdiam diri. Kini , diriku berasa ingin mengupdate blog yg sudah usang ini. Tiada yang ingin aku katakan disini selain bercerita mengenai tentang diri aku. Dan Leo juga. Hiks

    Setelah hampir berjuta tahun lamanya aku menghadapi final exam yg berpaper - paper lg berkertas - kertas. Terasa diri begitu bebas sehinggakan terlupa akan SPM yang akan mendatang. Aku tak nak jadik budak SPM lagih. ;____; aku tak bersedia. Ahhh payah. Luahan hatiku tiada siapa yang mendengarnya melainkan Allah. Kalau aku tak nak jadik budak SPM pun tetap akan menjadi budak Sijil Pelajaran Malaysia jugak. Terpaksa menerima hakikat itu walaupun peritt . 

    ***

    Terasa begitu lama aku tidak melihat leo dari jarak jauh dan tidak pernah pun melihat leo dari jarak dekat. Kini, setiap saat dan sela masa aku boleh melihat dirinya yang seakan - akan manusia yang tidak bersalah mahupun yang tidak pernah bersalah. Muka innocentnya yang selalu innocent. Aku tak paham kalau msuk bab muka dia. Tak boleh nak memahami malah ianya lebih rumit dari aku belajar subjek sains tulen Lebih rumit daripada addmath mahupun fizik. U.U aku tak dapat nak menganalisis dan mencari jawapannya. 


    Aku pun tak tahu kenapa aku boleh minat ng mamat poker face chic chic nih. Maybe sebab poker face dia tuh yang kena dengan jiwa aku. BHAHAHA =.=

    Bai.

    10 November. Happy tua Leo :p

    Post a Comment

    0 comment(s)